miss sunshines

everything is magic
Powered By Blogger

Tuesday, May 24, 2011

let's start of sumthg new.....

utk kdupan y baru....
xslh kn mulakn smua bnd y baru.....
klaw dlu mcm2 mslh y tmbul.....
mslh ngn kwn....
xtlps ugak ngn mslh ngn kapel....
adew 1 thp 2 pkir xnk truskn stdy n nk dokkk jew kt uma ngn family...
xp bler d'pkir2 kn balek...
ini mgkn jgak ujian drp ALLAH untk hambaNya....
aku p'caye y ALLAH xkn m'beri cubaan d'luar k'upayaan hambaNya....
jd aku akn cuba untk truskn aku pye stdy....
mgkn k'pringkat y lbh tggi...
aku xnk org2 d'skeliling aku pndg rndah kpd aku lg....
apa y org laen blh buat..
aku pom blh wt....
alhmdllah......
berkat kwn2 y msh m'yokong aku...
aku blh truskn stdy tnp sbrg mslh dan p'oleh kptsn exam y agak baek....
so, pe pom cbran @ dgaan y dtg...
kte kna hdapi nya dgn tbah.....
so....
hiasi laa hdup mu dgn k'gembiraan.....

No comments:

Post a Comment